Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi poskytovatelem služeb asistence online 
(asiston - Iva Dreslerová) a klientem, který využívá služeb asistence online.

1. Definice služeb
Poskytovatel nabízí služby virtuální asistence, které zahrnují administrativní podporu, marketing, obchodní komunikaci, organizaci schůzek a další související činnosti dle individuální dohody s klientem. Služby mohou být poskytovány na jednorázové, ad-hoc nebo pravidelné bázi.

2. Objednávky a závaznost
Objednávka služeb se považuje za závaznou ve chvíli, kdy je písemně potvrzena oběma stranami (emailem, elektronicky nebo jiným záznamovým způsobem). Klient může službu objednat jednorázově, nebo uzavřít smlouvu o dlouhodobé spolupráci.

3. Storno podmínky
Klient má právo zrušit závazně potvrzenou objednávku. Zrušení objednávky musí být provedeno písemně (emailem) nejpozději 48 hodin před začátkem poskytování služeb. Pokud ke zrušení dojde méně než 48 hodin před začátkem poskytování služeb, poskytovatel si vyhrazuje právo na jednání s klientem o alternativním termínu nebo změně rozsahu služby dle aktuální kapacity.

4. Platební podmínky
Klient je povinen uhradit cenu za poskytnuté služby na základě vystavené faktury do 14 dnů od jejího vystavení, pokud není dohodnuto jinak. V případě prodlení s platbou je poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z celkové částky za každý den prodlení.

5. Změna objednávky
Klient může požádat o změnu rozsahu objednaných služeb, avšak jakákoliv změna musí být potvrzena poskytovatelem písemně (emailem či elektronicky). Poskytovatel si vyhrazuje právo účtovat dodatečné náklady spojené se změnou objednávky.

6. Ochrana dat a důvěrnost
Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích a datech, které mu byly svěřeny klientem v rámci poskytování služeb. Jakékoliv údaje a dokumenty budou použity výhradně za účelem poskytování dohodnutých služeb.

7. Odpovědnost
Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé klientovi v důsledku neposkytnutí služeb z důvodů vyšší moci nebo zpoždění způsobených třetími stranami. Poskytovatel se však zavazuje vynaložit maximální úsilí k tomu, aby byly všechny služby poskytovány včas a dle dohody.

8. Řešení sporů
Jakékoliv spory, které by mohly vzniknout v souvislosti s těmito obchodními podmínkami nebo poskytováním služeb, se strany zavazují řešit smírně. V případě, že nedojde ke smíru, budou spory řešeny u příslušného soudu v České republice.

9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné od data jejich zveřejnění a mohou být kdykoliv jednostranně změněny poskytovatelem. Klient je povinen seznámit se s aktuálním zněním obchodních podmínek před každou novou objednávkou.

Vyhledávání